مدیر بیمارستان ولیعصر بافق گفت: توزیع متخصصین به شهرستانها از آذر ماه آغاز می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدحسین سعادت‌جو مدیر بیمارستان ولیعصر بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: کلینیک طب کار در این بیمارستان شروع به کار کرده و متخصص بینایی سنجی و شنوایی سنجی در بیمارستان مستقر شدند.

او افزود: تأمین دستگاه‌های ام آر آی و سی تی اسکن، در مرحله بازبینی قرارداد است.

سعادت‌جو تصریح کرد: در حال حاضر دو رزیدنت رادیولوژی دو روز در هفته در بیمارستان مستقر هستند، اما از آذر ماه مشکل نبود متخصص رادیولوژی به طور دائمی حل می‌شود.

او خاطرنشان کرد: بیمارستان ۹۶ تخته‌خوابی در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

او در ادامه از را‌ه‌اندازی سامانه پیامکی خبر داد و گفت: از این طریق مردم می‌توانند انتقادات و پیشنهادهای خود را مستقیم با رییس بیمارستان در میان بگذارند.

سعادت‌جو بیان داشت: به علت قدیمی بودن تأسیسات بیمارستان، درصدد تعمیر آن برآمدیم که بعد از پیشروی بخشی از کار، با نشتی لوله‌ها و خطر برق‌گرفتگی مواجه شدیم و برای مدتی کار تعطیل شد.

او در ادامه گفت: مجددا تعمیرات از سر گرفته شد و بخشی از فرسایش تاسیسات بیمارستان با هزینه‌ای حدود ۵۰ میلیون تومان تعمیر شدو  تعمیرات بخش‌های باقی مانده نیز در حال پیگیری است.

سعادت‌جو همچنین از گرفتن مجوز رادیولوژی سیار برای اتاق عمل، راه‌اندازی بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان، فضاسازی برای اتاقک اکسیژن‌ساز، طراحی‌های جدید برای فاضلاب بیمارستان، فعال شدن سایت بیمارستان، جابه‌جایی فضای تریاژ و اورژانس و تعویض تابلو برق بیمارستان خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.